1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. A101’e ‘Zincir Marketler’ kategorisinde Altın Ödül

A101’e ‘Zincir Marketler’ kategorisinde Altın Ödül

featured

Türkiye’nin en geniş mağaza ağına sahip olan zincir marketlerinden biri olan A101, Instagram’da alışveriş kategorisinde 14 milyona yaklaşan takipçi sayısıyla, Brandverse Awards’da ‘Zincir Marketler’ kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliği ile Deloitte Türkiye’nin uzman katkılarıyla gerçekleştirilen Brandverse Awards’da bu yılki değerlendirme süreci tamamlandı. A101, ‘Veri Analitiği Ödülleri’ bölümü altında yer alan ‘Zincir Marketler’ kategorisinde aldığı Altın Ödül ile sosyal medya dünyasındaki etkinliğini sürdürdü.

Yapılan açıklamaya göre, yıl boyunca markaların sosyal medya performanslarını tarafsız ve veriye dayalı olarak değerlendirilmesiyle hazırlanan SocialBrands sosyal medya marka indeksi sonuçlarının katkılarının da dahil olduğu SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde şirket, sosyal medyada gösterdiği performansla dikkat çekerek altın ödülü kazandı.

Konu hakkında değerlendirmede bulunan A101 Pazarlama Müdürü Yeliz Yahşi Bilgiç, “Brandverse Awards’da geçtiğimiz yıllarda da ödül kazanmış bir marka olarak, bu yıl da liderliğimizi sürdürerek tekrar Altın Ödül’e layık görülmek bizim için büyük bir gurur. Her geçen gün gelişen dijital çağı yakından takip ederek; başarılarımızı sürdürmek ve yenilerini eklemek aynı zamanda müşterilerimizi memnun etmek için çalışmaya devam edeceğiz. Bu başarıda emeği geçen tüm takipçilerimize, ekip arkadaşlarımıza ve paydaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
A101’e ‘Zincir Marketler’ kategorisinde Altın Ödül
Yorum Yap
Giriş Yap

Cadde News ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.