1. Haberler
  2. Genel
  3. Ezine’de namaz sonrası bayramlaşma

Ezine’de namaz sonrası bayramlaşma

featured
Paylaş

Çanakkale’nin Ezine ilçesi Merkez Camii’nde vatandaşlar ve protokol namaz sonrası bayramlaştı.
Ezine ilçesi Merkez Camii’nde bayram namazı aradından vatandaşlar ve ilçe protokolü bir araya gelerek bayramlaştı. Bayramlaşmaya; Kaymakam Yusuf Kaptanoğlu, Belediye Başkanı Güray Yüksel ve Ezineliler katıldı.
Ezine Belediye Başkanı Güray Yüksel yaptığı paylaşımda: “Birlik ve beraberliğimizin pekiştiği, kırgınlıkların unutulup gönüllerin sevgiyle birleştiği bir Ramazan Bayramı’na daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Manevi iklimiyle ruhumuzu arındıran Ramazan ayının ardından gelen bu mübarek bayramın; evinize huzur, kalbinize neşe ve ömrünüze bereket getirmesini diliyorum” ifadelerine yer verdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Ezine’de namaz sonrası bayramlaşma
Giriş Yap

Cadde News ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!