1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’ne altın setle veda etti

Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’ne altın setle veda etti

featured
Paylaş

Fenerbahçe Medicana Kadın Voleybol Takımı, 2026 CEV Zeren Group Şampiyonlar Ligi çeyrek final ikinci maçında Savino Del Bene Scandicci’yi 3-1 mağlup etti ve mücadeleyi altın sete taşıdı. Altın sette rakibine 15-13’lük skorla mağlup olan sarı-lacivertliler, Şampiyonlar Ligi’ne veda etti.

Salon: Burhan Felek Vestel
Hakemler: Olivier Guillet (Fransa), Theodora Kyriopoulou (Yunanistan)
Fenerbahçe: Orro, Fedorovtseva, Aslı, Vargas, Hande, Eda, Gizem (L) (Bedart-Ghani, Ana Cristina, Arelya)
Scandicci: Bechis, Skinner, Nwakalor, Antropova, Bosetti, Weitzel, Castillo (L) (Ruddins, Mancini, Franklin)
Setler: 32-30, 25-29, 25-13, 27-25
Altın set: 13-15
Süre: 136 dakika

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’ne altın setle veda etti
Giriş Yap

Cadde News ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!