1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe’de Kostic ilk antrenmanına çıktı

Fenerbahçe’de Kostic ilk antrenmanına çıktı

SARI-LACİVERTLİLERİN YENİ TRANSFERİ FİLİP KOSTİC DE İLK ANTRENMANINA ÇIKTI.

featured
Paylaş

Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig’in 5. haftasında Kasımpaşa ile 15 Eylül Pazar günü deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü. Sarı-lacivertlilerin yeni transferi Filip Kostic de ilk antrenmanına çıktı.

Teknik Direktör Jose Mourinho yönetiminde Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri’nde gerçekleştirilen idman; salonda core ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı. Ardından ısınma, koordinasyon ve pas çalışmalarıyla devam eden antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamlandı.

Kanarya, yarın yapacağı antrenmanla Kasımpaşa maçının hazırlıklarını sürdürecek.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Fenerbahçe’de Kostic ilk antrenmanına çıktı
Giriş Yap

Cadde News ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!