1. Haberler
  2. Spor
  3. Galatasaray bu sezon ilk kez derbi kazandı

Galatasaray bu sezon ilk kez derbi kazandı

featured
Paylaş

Galatasaray, Beşiktaş karşılaşmasıyla bu sezon 4. derbisine çıktı ve ilk galibiyetini elde etti.
Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında Tüpraş Stadyumu’nda oynanan mücadelede sarı-kırmızılılar, Beşiktaş’ı 1-0 mağlup ederek şampiyonluk yarışında hata yapmadı. Bu karşılaşmayla birlikte Galatasaray, 2025-2026 sezonundaki 4. derbisini oynamış oldu.
Cimbom, bu sezon Fenerbahçe ile 2, Beşiktaş ile de 2 kez karşı karşıya geldiği derbilerde 1 galibiyet, 1 mağlubiyet ve 2 beraberlik aldı.
Öte yandan 2025-2026 sezonunda Trabzonspor ile de 1’i ligde, 1’i de Süper Kupa’da olmak üzere 2 defa maça çıkan Galatasaray, 1 kez kazanırken, 1 defa da berabere kaldı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Galatasaray bu sezon ilk kez derbi kazandı
Giriş Yap

Cadde News ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!