1. Haberler
  2. Spor
  3. Galatasaray, Süper Lig’de 10 maç sonra kaybetti

Galatasaray, Süper Lig’de 10 maç sonra kaybetti

featured
Paylaş

Galatasaray, Konyaspor müsabakasıyla bu sezon Trendyol Süper Lig’de 10 maç sonra kaybetti. Ligde 2. yenilgisini alan sarı-kırmızılılar, bu mağlubiyetleri deplasmanda yaşadı.
Trendyol Süper Lig’in 23. haftasında Galatasaray deplasmanda Konyaspor ile karşılaştı. Sarı-kırmızılılar, ilk yarısını 0-0 berabere tamamladığı müsabakadan 2-0’lık skorla mağlup ayrıldı. Bu sonuçla şampiyonluk yarışında kayıp yaşayan Aslan’ın ligdeki yenilmezlik serisi de sona erdi. Konya müsabakasından önce son olarak 12. haftada Kocaelispor’a 1-0 kaybeden Cimbom, daha sonra çıktığı 10 mücadelede 8 galibiyet, 2 beraberlik almıştı. Konyaspor’a karşı alınan yenilgiyle de Galatasaray, ligde 10 maç sonra kaybetti.
Galatasaray, böylece Süper Lig’de bu sezonki 2. yenilgisini aldı. Sarı-kırmızılılar bu 2 mağlubiyeti de dış sahada yaptığı karşılaşmalarda yaşadı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Galatasaray, Süper Lig’de 10 maç sonra kaybetti
Giriş Yap

Cadde News ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!